6 نکته در مورد چگونگی استفاده از فضای چاپ در جعبه های خود

۱,۹۱۶ بازديد
ما تضمین می کنیم که پس از خواندن این راهنمای کوتاه ، دیگر مشکلی در مورد چاپ جعبه خود در طرح نخواهید داشت.

در این پست می خواهیم 6 روش ساده استفاده از فضای چاپ روی جعبه خود را به روشی هوشمندانه به شما نشان دهیم.

با این چند نکته ، درک بهتری از ویرایشگرهای آنلاین خواهید داشت.


شماره 1 از قسمت بالا استفاده کنید
هنگامی که مشتریان شما محصولات شما را دریافت می کنند ، اولین چیزی که متوجه آنها می شود ، اثر انگشت در قسمت بالای جعبه است.

هیچ راهی وجود ندارد قسمت بالای بسته بندی شما  ، عنصر استقبال از جعبه شما است.

به عنوان یک خرده فروش ، باید ارزش آن را از نقطه فروش نیز درک کنید. بسته بندی فقط در صورت استفاده صحیح می تواند باعث افزایش فروش شما شود.

بنابراین یک تمرین خوب برای قرار دادن آرم خود در سمت بالا است. در ویرایشگرهای آنلاین به راحتی قابل دستیابی است. پس از انتخاب محصول خود - بیایید یک جعبه نامه کامل رنگی (Mailer Box) بگوییم .

ما دیده ایم که در مثالهای بسیاری از مشتریان ما واقعاً عالی است. آرم قرار داده شده در قسمت مرکزی جعبه واقعاً خارق العاده است. نمونه طرح مینیمالیستی Biotika را ببینید.



بدیهی است هرچه خلاقیت بیشتری کسب کنید ، طراحی شما جالب تر خواهد بود. از آنجا که می توانید پروژه خود را در ویرایشگر ما به اندازه دلخواه ویرایش کنید ، گرافیک ها را اضافه و حذف کنید ، انواع مختلفی را امتحان کنید.

شماره 2 از گوشه ها خودداری کنید
انتقال آرم یا سایر گرافیک های مهم به گوشه بهترین ایده به دو دلیل اصلی نیست.

از همه مهمتر ، این احتمال را کاهش می دهد که مشتری شما به عنوان اولین چیز متوجه آرم شود.

علاوه بر این ، ممکن است شما وسوسه شوید که یک گرافیک جالب را در قسمت بالا اضافه کنید و بنابراین لوگوی خود را در جایی به گوشه گوشه منتقل کنید. پس از انجام این کار ، آرم شما در کل طراحی اهمیت پیدا می کند.


و یک مورد آخر - اضافه کردن عناصر خیلی نزدیک به لبه خطرناک است. دستگاه چاپ ممکن است لبه مقوا را در هر طرف تا 5 میلی متر جابجا کند ، که می تواند در صورت نزدیک بودن به لبه ها ، گرافیک شما را کاهش دهد.

 اگر گرافیک خود را خیلی به لبه منتقل کنید ، پاپ آپ ظاهر می شود.

شماره 3 با آرم خود زنجیری ایجاد کنید
اگر قبلاً برای گنجاندن بسته های بسته بندی خود از یک گرافیک جذاب استفاده کرده اید ، نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید از لوگو  خود استفاده کنید و مطمئن باشید که توجه شما را جلب می کند.

آن را روی دیواره های افقی قرار دهید و نوعی "زنجیره مارک دار" ایجاد کنید. این یک روش بسیار ساده برای استفاده از فضایی است که "اداره" آن دشوار است.

شماره 4 مطمئن شوید که رسانه اجتماعی خود را گنجانید
هر مارکی می خواهد در رسانه های اجتماعی قابل مشاهده باشد. و حتی اگر این یک ایده دور از ذهن به نظر برسد ، جعبه شما در واقع می تواند به تقویت این دید کمک کند.

افزودن اطلاعات در مورد تمام شبکه های رسانه های اجتماعی که استفاده می کنید ، در بسیاری از طرح های جعبه روش خوبی است. اگر به ما اعتقاد ندارید ، مثال Fensismensi را مشاهده کنید.

این شرکت برای چاپ fensismensiunboxing از یک طرف استفاده کرده است - یک تماس ایده آل برای اقدام برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام.



شماره 5 از متن استفاده کنید
مشتری بستهکلپ Cukrowka جعبه ای با نام Eco White Mailer را طراحی کرده است که در آن یک متن شوخ همان چیزی است که مشتری در ابتدا می بیند را گنجانداه است. جمله حک شده به معنی "اوه ، چقدر شیرین!" - این یک مرجع برای محصول است که یک شیرینی خامه ای و شیرین است.


 6 آغوش یک تجربه کامل
یک لوگو  در پشت جعبه ، یک گرافیک در پایین و یک متن در بالا - عالی است. با این حال ، اگر این همه تجربه کاملی ایجاد کند ، حتی بهتر است.

اگر به نمونه ای از Full Color Mailer Box توجه کنیم ، ابتدا پیام جالب در قسمت جلوی جعبه را مشاهده می کنید.


این یک راه حل است که می تواند برای مشتریان شما نیز استفاده شود. اجازه دادن به مردم برای بازی با طراحی توسط خودشان بسیار عالی است. به خصوص اگر هدف شما شامل بچه ها شود - آنها جعبه ای را که می توانند بکشند دوست خواهند داشت.

بهترین تمرینات اینجا خاتمه می یابد - سرگرمی شما شروع می شود
6 روش خوب طراحی ما. با استفاده از این چند مرحله ساده ، می توانید یک جعبه بسیار جذاب ایجاد کنید و مطمئن باشید که از تمام فضای شما به درستی استفاده شده است.

معرفی برند های خوب برای چاپ جعبه

از بهترین شرکت ها می توان به شرکت طرح گندم اشاره کرد که برای چاپ جعبه  کاملا با ایده های مناسب و همچنین سلایق شما جعبه شما را طراحی میکنند برای اطلااعت بیشتر به سایت طرح گندم مراجعه فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.