طراحی کاتالوگ پوشاک

وبلاگی برای گلها و چاپی ها

طراحی کاتالوگ پوشاک

۱,۸۴۸ بازديد
اگر در صنعت پوشاک هستید ، ممکن است به دنبال روش های بیشتری برای گسترش دسترسی و جذب مشتری جدید باشید. این لباس چه در فضای باز ، چه لباس زنانه و چه کودکانه باشد ، مشتری های بالقوه محلی یا ملی در اطراف شما کم ندارند. اگرچه ممکن است بازاریابی آنلاین برند لباس شما به راحتی انجام شود ، اما ایجاد یک کاتالوگ پوشاک به صنف شما بستگی دارد و حرفه ای بودن آن مشتری را جلب می کند.

1. فروش عمده به توزیع کنندگان با قیمت عمده فروشی

اگر می خواهید دامنه فروش خود را گسترش دهید ، یک راه عالی برای این کار این است که با توزیع کنندگان شریک شوید. در حالی که بسیاری از کاتالوگ ها برای بوتیک ها یا فروشگاه های خاصی است که مستقیماً به مشتری می فروشند ، این گزینه عالی دیگری است. با تماس با توزیع کنندگان عمده فروشی و ارسال کاتالوگ مد به آنها ، احتمال توافق بسیار بیشتر است.




وقتی می بیند که شرکت شما یک کاتالوگ چاپی با کیفیت و طراحی شده دارد ، بلافاصله دیدگاه او را در مورد برند شما افزایش می دهد. مواد چاپی به مشتریان و سرمایه گذاران شما نشان می دهد که شرکت پوشاک شما مکان قابل اعتمادی برای خرید است و به آنها امکان می دهد سبک و شخصیت برند شما را بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه فیزیکی شما به دست آورند. با بسیاری از تبلیغاتی که بصورت آنلاین مشاهده می کنید ، همیشه نمی توانید فیلتر کنید که کدام شرکت ها واقعی هستند و چه شرکت هایی فقط از  شما کلاهبرداری می کنند. با داشتن مواد چاپی و یک لیست پستی ، بازدیدکنندگان می توانند در کاتالوگ های شما ثبت نام کنند تا از طریق پست الکترونیکی برای آنها ارسال شود ، این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا به نام تجاری شما اعتماد کنند و به نوبه خود خریدی (چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه فیزیکی شما) انجام دهند.


 کاتالوگ ها به گسترش مخاطبان شما کمک می کنند

در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند تبلیغات آنلاین راهی برای پیش بردن است ، هنوز هم افراد زیادی در اینترنت حضور ندارند. بعضی از افراد هنوز مایل به دریافت کاتالوگ به سبک قدیمی هستند ، پس چرا آنچه را که می خواهند به آنها ندهید؟ این امر به ویژه اگر تعداد زیادی از مخاطبان شما در سن جمعیتی بالاتر باشند ، بیشتر صدق می کند. از آنجا که آنها بدون فناوری امروزی بزرگ شده اند ، ممکن است به سفارش آنلاین یا تبلیغات اعتماد نداشته باشند ، بنابراین ارسال کاتالوگ لباس از طریق پست الکترونیکی یا ارسال برای آنها به صورت فیزیکی قطعاً راهی است که باید دنبال کنید.


اگر در حال حاضر کاتالوگ پوشاک ندارید ، چه چیزی مانع شما می شود؟ بسیاری از بوتیک ها و فروشگاه های محلی لباس با استفاده از مواد چاپی خود موفقیت زیادی کسب کرده اند - شاید وقت آن رسیده است که یکی را امتحان کنید! همین امروز کار خود را شروع کنید .برای مشاهده نمونه ها به صفحه نمونه کاتالوگ مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.