آفت های گل و گیاهان و معرفی گل فروشی آنلاین

۱,۹۳۱ بازديد
در حالی که گیاهان محصور معمولاً عاری از دردسر هستند ، هر از گاهی مشکلاتی به وجود می آید. بنابراین ، پیشگیری از قبل بهتر از درمان است با فراهم کردن شرایط مناسب و آگاهی از شایع ترین مشکلات گلها بسیار مهم است. مشکلات محیط زیست و فرهنگی یکی از شایع ترین مشکلات گل های ناشی از پژمردگی است. این معمولاً به دلیل استرس و رطوبت است. این گیاهان باید به طور مرتب مرطوب نگه داشته شوند ، اما غرق نشوند. استرس و  آب همچنین می تواند باعث ریزش برگ و گل و جوانه شود.

علاوه بر آب دادن ، پژمردگی می تواند نتیجه تنش گرما باشد ، به خصوص اگر گیاهان در معرض آفتاب بیش از حد باشند. در صورت امکان ، آنها باید در یک مکان سایه دار منتقل یا رشد داده شوند. سایر مشکلات مربوط به اشباع به دلیل لقاح است. اگرچه هر چشمه به روش کود کمی احتیاج دارند ، اما به اندازه کافی نمی تواند منجر به لکه دار شدن شاخ و برگ شود.
از طرف دیگر ، نیتروژن بیش از حد می تواند باعث رشد بیش از حد و کمی شکوفه شود. اگر عدم شکوفه بودن یک مسئله است ، معمولاً این مشکل است. افزودن فسفر به خاک باید به اصلاح مسئله کمک کرده و شکوفه ها را ترغیب کند.  آفات زیادی وجود دارد که می توانند روی گلهای بی حساس تأثیر بگذارند. کنه های عنکبوتی ، وعده های غذایی ، شته ها و تریپس ها رایج هستند و معمولاً باعث برگ های پژمرده ، تحریف شده یا تغییر رنگ منجر می شوند.
تریپس به طور کلی به گل ها / جوانه های گیاهان حمله خواهد کرد و ممکن است ویروسی داشته باشد که این گل های  سالانه ها را تحت تأثیر قرار دهد. یکی دیگر از آفات روی افراد بی نیاز اشکال گیاه لکه دار است که می تواند منجر به گل های کوتوله و تغییر شکل شود.
هنگامی که گیاهان پژمرده می شوند ، شروع به خشک شدن می کنند و به نظر می رسد که در ساقه ها قطع می شوند ، احتمالاً به دلیل وجود کرم های بریده شده است. روغن neem یک درمان ایمن و مؤثر برای اکثر مشکلات آفات است. نماتد ها همچنین به این گیاهان حمله می کنند که به نظر بیمارگونه ، مبهم و پژمرده خواهند شد. همچنین ممکن است شاخ و برگ به رنگ زرد یا برنز تبدیل شده و به آرامی از بین برود.
گیاهان و همچنین اطراف آن که این آفات در آن ساکن هستند ، باید از بین بروند. سولار کردن تخت های گیاهی و استفاده از امولسیون ماهی رقیق شده هنگام کاشت مجدد باعث دور ماندن آنها می شود. بیماری گلها Impatiens چندین بیماری ضدبارداری وجود دارد ، از جمله ضایعات قارچی و شکاف ، ویروس ها و پژمردگی باکتری ها. بیشتر مسائل قارچی نتیجه شاخه های مرطوب یا پر ازدحام است. لکه های برگ و پوسیدگی می توانند مشکلات قارچی را نشان دهند. جلوگیری از شاخ و برگ مرطوب و اطمینان از فاصله کافی می تواند به شما کمک کند. روغن neem همچنین می تواند به درمان مشکلات قارچ کمک کند. Impatiens Necrotic Spot Virus (INSV) می تواند یک بیماری جدی گل گل (impatiens) باشد که توسط تریپس ایجاد می شود. همچنین شایع است پژمردگی باکتریایی است که با پژمردگی ناگهانی و فروپاشی گیاهان و همچنین از بین رفتن ساقه ها هنگام برش شناخته می شود. سرانجام گیاهان به خط خاک می چرخند و باید برداشته و دور ریخته شوند.

معرفی گل فروشی آنلاین معتبر با گارانتی عودت وجه

همان طور که مشاهده کردید آفات فراوانی در حمله به گل ها و گیاهان وجود دارد ما در گل فروشی آنلاین گندم از تمام این صدمات پیشگیری کرده ایم و گل ها در مناسب ترین شرایط نگهداری میشوند کافی است یک بار سفارش گل مد نظر خود را از فروشگاه گندم سفارش دهید تا شاهد بهترین کیفیت گل ها و تاج گل باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.