10 نکته در طراحی سریع کاتالوگ که باید بدانید

۱,۸۴۸ بازديد
بر هیچ کس پوشیده نیست که کاتالوگ ها با آنلاین کردن مشتریان در حال بازگشت هستند. چالش در حال حاضر طراحی آن متناسب با محیط در حال تغییر بازاریابی است. طراحی کاتالوگ نباید علم موشک باشد. با این حال ، این باید ترکیبی از دانش شما در مورد بازار مورد نظر شما و همچنین خلاقیت باشد که محصولات و خدمات شما را جذاب می کند. در اینجا لیستی از نکات طراحی کاتالوگ است که قبل از ایجاد آنها باید بدانید.

طرح و رنگ بندی کاتالوگ چاپ شده شما باید با محتویات متناسب باشد.
به عنوان مثال ، یک کاتالوگ برای یک بوتیک لباس باید ظرافت ، مانند طلا ، نقره و عاج را به تصویر بکشد. از طرف دیگر ، فهرست اسباب بازی ها باید غریب و سرگرم کننده باشد ، با رنگ های روشن.

حروف تایپی را مخلوط نکنید

از یک یا دو خانواده استفاده کنید و برای ایجاد سبک های مختلف که به خوبی هماهنگ می شوند ، از حروف بزرگ یا مورب استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، حداکثر از دو یا سه فونت با هم استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر در پاراگراف ها از فونت های sans serif استفاده می کنید ، برای هدرها از فونت اسلب یا سریف استفاده کنید. استفاده از فونت ها را در هر بخش یکپارچه کنید.

Fashion catalog from PrintRunner
عناصر طراحی باید با موضوع مطابقت داشته باشند.



عکسها همه چیز هستند.
کاتالوگ های شما باید در صورت امکان از عکس های واضح با نورپردازی مداوم و درمان پس زمینه استفاده کنند. ما برای وضوح تصویر 300 dpi را توصیه می کنیم. استفاده از خدمات عکاسی حرفه ای را در نظر بگیرید تا عکس های محصول شما تا حد ممکن جذاب باشد.

بر محصولات جدید و همچنین محصولات موجود تأکید کنید.
در عکس های محصول ، نشان می دهد که آنها با استفاده از ستاره های برجسته یا برجسته ، تازه وارد شده اند. افزودن تخفیف نیز توجه مشتری را به این محصولات جدید جلب می کند.

با طرح خود سازگار باشید.
کاتالوگ یک فرصت عالی برای نام تجاری است. مشتریان الگوهایی را در طراحی محصول ، چیدمان و رنگ ها تشخیص می دهند که آنها را با تجارت شما مرتبط می کند.

سعی کنید آن را با افزودن یک صفحه منحصر به فرد ، مانند تصویر محصول در اندازه کامل یا محتوای تجاری مرتبط با محصولات خود ، تجزیه کنید. از چارچوب مرکزی به نفع خود استفاده کنید. با این حال زیاده روی نکنید ، وگرنه چیدمان شما همه جا خواهد بود.


Technological catalog by PrintRunner


با نحوه استفاده از فضای سفید هنگام قرار دادن محصولات خود در یک صفحه آشنا شوید.
نگاه کردن به یک صفحه شلوغ ، خسته کننده است. فضای سفید به خواننده اجازه می دهد تا استراحت کند در حالی که بر هر محصول جداگانه تأکید بیشتری دارد در مقایسه با گروه عظیمی از محصولات که برای جلب توجه رقابت می کنند.

نوع متریالی را که به عنوان جلد کاتالوگ خود استفاده می کنید در نظر بگیرید.
شما دو انتخاب دارید - کاغذ انعطاف پذیرتر یا یک کارتن سفت و سخت. کاغذ انعطاف پذیر ممکن است راحت تر حمل و نقل شود در حالی که کارتن ممکن است از کاتالوگ شما محافظت کرده و از دوام بیشتری برخوردار شود.

شرح محصول قانع کننده بنویسید.
توضیحات محصول نه تنها باید مشخصات یک محصول را نشان دهد ، بلکه باید مشتریان را به خرید آنها ترغیب کند. اطلاعات ضروری شامل قیمت ، مواد و مقادیر است. نکات کوتاهی در مورد نحوه استفاده موثر خواننده از محصول شما بنویسید.

کاتالوگ خود را متمرکز نگه دارید.
یک کاتالوگ معمولاً از 8 صفحه یا بیشتر به صورت 4 تایی تشکیل می شود. به این نکته توجه داشته باشید وقتی تصمیم می گیرید چند محصول را در کاتالوگ خود قرار دهید. هنگام برنامه ریزی تعداد صفحات مورد استفاده خود ، در نظر بگیرید که خواننده چگونه میزان محصولات در هر صفحه و به طور کلی را درک می کند. خطوط زیاد محصولات ممکن است خواننده را تحت تاثیر قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت طرح گندم مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.