نحوه انتخاب روش چاپ مناسب برای جعبه های سفارشی

۱,۸۳۷ بازديد
می دانید که باید جعبه های خود را به صورت سفارشی چاپ کنید. این مقدار مسلم است. اما از چه نوع چاپی باید استفاده کنید؟ چگونه می دانید که گزینه مناسب است یا خیر؟ به هر حال چاپ جعبه لیتوگرافی با فلکسوگرافی یا دیجیتال چه تفاوتی دارد؟ اصلا مهم هم هست؟


انتخاب روش مناسب بسته بندی برای چاپ مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید - انتخاب طرح بسته بندی شما می تواند تاثیر زیادی بر فروش شما داشته باشد.

اگر در مرحله طراحی بسته بندی خود احساس ناراحتی می کنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. گزینه های چاپ ما می تواند به شما در ایجاد بهترین طراحی بسته بندی ممکن کمک کند


گزینه های چاپ من چیست؟
هنگام بسته بندی محصول ، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. یکی از اولین انتخاب هایی که باید انجام دهید این است که می خواهید طرح خود را چاپ کنید. شما چند گزینه اصلی چاپ دارید ، از جمله:

Flexo: چاپ فلکسو یک گزینه عالی و ساده است که امکان چاپ 3 رنگ را فراهم می کند. این یک روش چاپ مستقیم است-به این معنی که طرح های مورد نظر مستقیماً روی مواد بسته بندی شما اعمال می شود. Flexo یک انتخاب همه کاره و مقرون به صرفه برای طرح های ساده و سفارشات عمده است.
Litho: Litho یک فرآیند چاپ درجه یک با کیفیت مجلات و درجه یک است که ورق های چاپ شده را در بالای جعبه شما روکش می کند. برخلاف سایر گزینه های چاپ ، لیتوگرافی یک فرایند دو مرحله ای است. می تواند تا شش رنگ را در خود جای دهد.
دیجیتال: چاپ جعبه دیجیتال یک فرایند اقتصادی است که مانند فلکسو امکان چاپ مستقیم به جعبه را فراهم می کند. این یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای چاپ بسته بندی سفارشی شما است. همچنین برای سفارشات کوچک گزینه ای عالی است. چاپ دیجیتال مزایای بی نظیری را ارائه می دهد و ممکن است فرآیند چاپ مورد نظر شما باشد.
طبق تحقیقات صنعت ، بسته بندی و طراحی تا حد زیادی برای مصرف کنندگان اهمیت دارد. اخیراً مقاله Paper and Packaging و IPSOS نشان داده است که بیش از 70 درصد مصرف کنندگان موافق هستند که طراحی بسته بندی بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. بسته بندی مهم است - سواری زیادی روی آن وجود دارد. همه چیز از نوع جعبه ، قرار دادن لوگوی شما و نوع چاپ که استفاده می کنید بر محصول نهایی تأثیر می گذارد. اگر قبل از سفارش بسته بندی چاپی سفارشی خود ، گزینه های خود را درک کرده اید ، می توانید در مورد گزینه های چاپ و بسته بندی خود تصمیمات استراتژیک بگیرید.

چاپ فلکسو باکس چیست؟
فلکسوگرافی یکی از روشهای سنتی چاپ است. چاپ فلکسو یک روش مستقیم به سطح با استفاده از صفحات تسکین دهنده و رول های آنیلوکس است. در چاپ فلکسو ، یک تصویر برجسته روی سطح برجسته انعطاف پذیر فشرده می شود ، شبیه به "مهر زنی" در روزنامه های اولیه. شما می توانید صفحه تصویر برجسته را به سه روش مختلف ایجاد کنید:

با قالب گیری
با تکنولوژی لیزر هدایت شده توسط کامپیوتر
با قرار گرفتن پلیمر در معرض اشعه ماوراء بنفش
پس از تکمیل تصویر برجسته ، صفحات را در یک پرس وارد می کنید. فنجان های کوچک مقادیر دقیقی از جوهر را در خود جای داده و روی سطح چاپ قرار می دهند. در گذشته ، شما باید صبر کنید تا جوهر خشک شود تا از لکه جلوگیری شود ، اما امروزه فناوری اجازه می دهد تا سریع خشک شود. این برای تولید مثل در مقیاس بزرگ مفید است. برای چاپ مقوا و کاغذ ، بهتر است جوهر بر پایه آب را انتخاب کنید.

چرا به مسیر چاپ Flexo Box بروید؟
آیا باید چاپ فلکسو را انتخاب کنید؟ انتخاب یا عدم انتخاب چاپ فلکسو بستگی به اهداف و اولویت های شما دارد. یکی از مزایای کلیدی فلکسوگرافی قیمت اقتصادی آن است. همچنین همه کاره است و به شما امکان می دهد روی سطوح مختلف چاپ کنید. علاوه بر این ، flexo یک گزینه خوب است اگر می خواهید یک تصویر را بارها چاپ کنید و با هر یک سازگاری داشته باشید. برای چاپ الگوهای پیوسته در مقیاس بزرگ ، مانند کاغذ دیواری یا بسته بندی هدیه ، ایده آل است.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که چاپ فلکسو برای تصاویر با وضوح بالا مناسب نیست. اگر طرح شما شامل الگوها یا عکس های پیچیده است ، می خواهید چاپ سنگی یا دیجیتال را انتخاب کنید. با این حال ، اگر طرح ساده تری برای جعبه های محصول خود دارید ، چاپ فلکسوگرافی یک انتخاب مناسب است.

چه موقع چاپ Flexo Box را انتخاب کنید
فلکسوگرافی به دلیل تطبیق پذیری و سازگاری یک روش کاربردی چاپ رایج است. با توجه به مزایای چاپ فلکسو ، ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. در اینجا چند سناریو وجود دارد که در آنها چاپ فلکسو می تواند بهترین گزینه باشد:

شما به دنبال یک انتخاب مقرون به صرفه هستید.
شما سفارش عمده ای با همان طرح دارید.
شما می خواهید از مواد سطح منحصر به فرد استفاده کنید.
شما چاپ مستقیم به جعبه را ترجیح می دهید.
وقت شما کم است و به یک تحول سریع نیاز دارید.
شما طراحی ساده ای دارید و نیازی به کیفیت چاپ واقعی ندارید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع : 

borna

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.