10 نکته برای شات در یک کارخانه کار

وبلاگی برای گلها و چاپی ها

10 نکته برای شات در یک کارخانه کار

۱,۸۴۴ بازديد
ما در کارخانه مورد SKB در اورنج ، کالیفرنیا هستیم تا ببینیم کیس iSeries آنها چگونه ساخته می شود. این مکان شلوغ با تعداد زیادی ماشین آلات بزرگ و قطعات متحرک است. تیراندازی در یک کارخانه کار می تواند یک کار دلهره آور به نظر برسد ، اما در اینجا 10 نکته برای سهولت کار وجود دارد.

1. مکان را جستجو کنید.

قبل از شات باید مکان را جستجو کنید. بیرون بروید و از آنچه در حال رخ دادن است ایده بگیرید ، از شخصی که به شما نشان می دهد بخواهید توضیح دهد که ماشین های مختلف چه کار می کنند تا بتوانید از روند کار مطلع شوید. به دنبال مکان هایی باشید که می توانید دوربین را برای قرار دادن زوایای مناسب قرار دهید. مایل باشید که یکبار قبل از تیراندازی روند را تماشا کنید. این را می توان در طول پیشاهنگ انجام داد. به آن نگاه کنید ، ایده بگیرید ، سپس دوربینها و چراغهای خود را تنظیم کنید.

2. لیستی از فرآیند تهیه کنید.

حتی اگر آن را درک نمی کنید ، داشتن لیستی از مراحل مربوط به این فرآیند به شما کمک می کند تا چیزی را از دست ندهید. اکنون ، می توانید در طول روز عکاسی مرحله به مرحله پیش بروید. همه کارخانه ها فرآیندی ندارند ، اما اکثر آنها اجازه می دهند داستان پشت عکس شما باشد.

3. به دنبال زوایای جالب باشید.

دوربین را بالای سر خود با جرثقیل یا پایین به زمین بیاورید تا زوایای جالبی به دست آورید. عکس های POV را با GoPro فراموش نکنید! من در واقع یک سونی A7s را روی یک گیره فوق العاده برای اتصال به مکان های مختلف شروع کرده ام. من تطبیق پذیری زیادی از GoPro دارم ، اما تصویری با کیفیت بسیار بالاتر. فقط به دنبال زوایای منحصر به فرد باشید زیرا صرف نظر از تجهیزات مورد استفاده ، واقعاً نمی توانید از مکان های جالب عکس های کافی بگیرید.

4. دوربین را جابجا کنید.

شات جرثقیل ، شات دالی ، اسلایدر یا شات Glidecam-هر چیزی که دوربین در آن حرکت می کند علاقه و عمق بیشتری نسبت به یک عکس ثابت و قفل شده ایجاد می کند. حتی اگر چیزی را که تماشا می کنید تماشایی باشد تماشایی جذاب است ، اما یک حرکت کوچک آن را بیشتر جلوه می دهد و ارزش تولید را به ویدیوی شما می افزاید.

5. از نور محیط خود برای پر کردن استفاده کنید ، سپس با منبع نور خود نکات برجسته ایجاد کنید.

ما نوردهی دوربین خود را برای نور محیط در کارخانه تنظیم می کنیم. سپس ، من تعدادی چراغ LED PhotoFlex NorthStar اضافه کردم تا برخی از نکات برجسته بر روی ماشین و ایجاد عمق را ایجاد کنم. این تصویر را زیبا می کند و بسیار زیبا تر به نظر می رسد.

6. رنگ را برای جدابیت اضافه کنید.

در کارخانه های خسته کننده و صنعتی ، ایده خوبی است که مقداری رنگ به عنوان نور پس زمینه یا چراغ حاشیه ای برای علاقه مندی اضافه کنید. مقداری ژل آبی روی چراغ هایمان می گذاریم تا جلوه های جالبی به ماشین آلات بدهد و فیلم را جلوه دهد.

7. برخی از محصولات را از بین ببرید.

ممکن است برای گرفتن عکس های دراماتیک عالی مجبور باشید برخی از محصولات را از بین ببرید ، بنابراین برای انجام این کار آماده و مایل باشید. قسمت پایین کیف را برش دهید ، دوربین را در کیسه چیپس سیب زمینی قرار دهید - محفظه های مختلفی را برای دوربین بسازید تا بخشی از این فرآیند باشد. آنها در SKB آماده بودند تا هر کاری را که می خواستیم انجام دهند ، انجام دهند ، اما خوشبختانه این بار ، نیازی به تخریب پرونده نداشتیم.

8. در صورت نیاز برای کارگران پیراهن تمیز بیاورید.

مردم آماده نمی آیند ، حتی اگر از قبل به آنها بگویید. ما در آنجا کارگرانی داشتیم که پیراهن های کثیف پوشیده بودند یا لوگوهایی داشتند که ما نمی خواستیم در ویدیوی ما ، بنابراین اگر لوازم اضافی دارید ، می توانید به کارگران اجازه دهید آنها را بپوشند تا خوب و تمیز به نظر برسند. ویل از SKB پیراهن را از پشت برداشت و به یکی از کارگران داد زیرا ما به پیراهنی با لوگوی شرکت نیاز داشتیم.


9. خوشایند و پیگیر باشید.

دقیقاً به کارگران بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهند و تا زمانی که شات نکردید خوشایند و پشتکار باشید. استعداد را از روند و کاری که انجام می دهید هیجان زده کنید تا آنها بخواهند به شما کمک کنند و آن را محقق کنند.

10. زوایای متعدد دوربین.

دو یا چند دوربین را روی فرایندی که تنها یکبار قادر به دیدن آن هستید ، شات کنید. سینمایی فکر کنید! دوربین ها را با لنزهای مختلف و در زوایای مختلف تنظیم کنید تا بتوانید عکاسی وسیع ، متوسط و نزدیک را بگیرید. دو یا چند دوربین با لنزهای مختلف ارزش تولید ویدئوی شما را افزایش داده و برش با هم را آسان تر می کند.

ما روز فوق العاده ای را در SKB سپری کردیم و من از این روند واقعاً لذت بردم. دیدن همه ماشین آلات موجود در کارخانه و آنچه برای ساخت یک قاب iSeries لازم است بسیار جذاب است. امیدوارم این نکات به شما کمک کند تا دفعه بعد که در یک کارخانه کار می کنید ، عکاسی کنید. آن دوربین ها را بچرخانید و روی آن کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید : 

منبع : fardanews
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.